Just like summer should be

Mys på sandgrund / Jag och michi / Perfekta boyfriend jeansen / Godaste yollibox
 
Planerna ändrades helt efter det sista inlägget jag publicerade igår. Istället åkte jag in till stan för att möta upp michi och vi köpte med oss jordgubbar, loka och sushi och satte oss på sandgrund. Förutom att det blåste lite kyligt ibland så var det super mys. Vi tog oss också en nattpromenad när vi kommit hem till henne. Idag smakade jag på yollibox för första gången och det var ren kärlek. Så god! Blev senare en sväng till stan och vi mötte upp mollie och karro. Kliade så i fingarna att köpa jeansen från gina som ni ser ovan, så snygga. Men jag kom hem utan dom. Har kort och gott haft en jätte bra och mysig fredagskväll och även lördag. Hoppas ni också haft det. Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0