Back on track

Hejsan! Kändes som det var ett tag sen jag loggade in här och skrev någonting. Hade så himla mycket att göra precis innan skolan började och ville utnyttja sista biten av sommarlovet till max vilket gjorde så att bloggen hamnade lite på sidan. Men nu tänkte jag köra igen och försöka uppdatera så mycket som möjligt, när tiden finns helt enkelt. Låter det bra?
 
Lite av vad som hänt då.. Mycket av tiden har gått till att packa ner mitt rum och lite så eftersom dagen innan skolan började så var en flytt inplanerad, ganska stressigt men vi fixade det. Tycker vi bor jättefint nu med omgivningen och allt och trivs jättebra! 
 
Nu har ju även skolan dragit igång och även det har ju varit nytt för mig eftersom jag valde att byta. Men de två dagarna som jag varit där så har det gått bra. På måndag kör vi igång på riktigt, sista året i grundskolan nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0