Trying to make it on my own

Sommarkänslor och längtan som ökar när jag ser denna bild från i somras. Ge mig sommar nu!
 
Har gått runt i myskläder hela dagen, kände inte för något annat när jag vaknade imorse och såg att det var blåsigt och grått ute. Det har spruckit upp en aning och det passade bra då jag och mamma tog med oss vovven på en liten tur i skogen. Fick reda på att graderna i polen ligger på 25 och på lördag åker vi, känns rätt okej faktiskt. Har mycket att göra innan vi åker så packningen får jag börja med redan idag. Efter det så ska jag träna på spanskan tills imorgon. Vet ni att vi är lediga på onsdag? Så himla skönt med en paus sådär mitt i veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0