Måndag 22 april

Godmorgon! Har varit lite off här de senaste dagarna som ni kan se. Det finns inga direkta anledningar förutom att jag har haft annat för mig och blogg appen har dessutom inte velat samarbeta. Iallafall så har jag varit mestadels med cynthia och vi tog oss en sväng till stan, grillade för första gången i år, kollade pitch perfect och never say never och myste. Vi har också förberett oss för den stora dagen idag, believetour i sverige! Åker mot stockholm runt halv 1-1 tiden, åh vad bra det kommer bli. Kan inte fatta att jag ska få se min största idol live, en dröm som går i uppfyllelse! Hoppas ni också kommer få en toppen dag finisar, kramisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0