Bring it to me

Jeansjacka, hoodie, linne och skärp - hm / Jeans - ginatricot / Ring - present från bästis
 
När jag såg solen lysa och det såg så vår härligt ute så åkte jeansjackan på, men det fick jag ångra senare under dagen då världens hagelskur kom förbi oss. Som tur var överlevde jag tack vare att jag fick skjuts hem efter ett hårt pass på gymmet. Har en liten känsla av att det är fredag idag eftersom vi är lediga imorgon, men jag klagar inte. Det är valborg och som vanligt firar inte jag det, utan stannar hemma och kollar på film med familjen. Skulle tyvärr behövt pluggat en aning men har en dag på mig imorgon också. I vilket fall hoppas jag att ni får en bra valborg. Kramisar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0