Bekännelser

 
 
 
Får så himla lätt inspiration från allting jag ser. Kan vara att jag ser en blogg, några bilder på weheartit eller någonting i en tidning. 
 
Vill så gärna ha en macbook. Förmodligen när jag börjar gymnasiet kommer jag få en (dock inte därför jag väljer det gymnasiet). Längtar! 
 
Saknaden efter mitt hår som en gång var långt är enorm. Längtar så tills mitt hår växer ut och då ska jag aldrig någonsin klippa av det igen. 
 
Jag har aldrig någonsin satt min fot i ett flygplan. Fast det kommer brytas om en cirka månad. 
 
Ser fram emot sommaren så stört mycket. Alla sommarkvällar, varma dagar, saker som man kommer göra. Åh så underbart!
 
Min dröm är att flytta till USA och jobba inom mode. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0